Шановні колеги, батьки, представники громадськості, до вашої уваги щорічний звіт директора КЗ "Великобабчанський ліцей" Мілько Ірини
ЗВІТ
ДИРЕКТОРА КЗ
«ВЕЛИКОБАБЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
11 ЧЕРВНЯ 2021 РОКУ
У відповідності
до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Статуту Великобабчанського ліцею педагогічний колектив протягом 2020-2021 навчального року вирішував питання поглиблення та
оновлення змісту, форм і методів навчання, працюючи над розв’язанням єдиної
методичної проблеми
Педагогічний колектив створював умови для формування
творчого педагогічного середовища в контексті реалізації науково-методичної
проблемної теми. Учителі працювали щодо використання педагогічних технологій,
спрямованих на вдосконалення освітнього процесу, розв’язання проблеми
підвищення пізнавального інтересу учнів, розвитку їхньої особистості,
творчості, саморозвитку, самопізнання і самореалізації.
Протягом року вчителі школи підвищували свій фаховий
рівень шляхом проходження курсової перепідготовки при згідно плану – графіка, участі в дистанційних
вебінарах, онлайн-начаннях тощо.
Головні зусилля адміністрації ліцею були направлені на практичне втілення елементів сучасних педагогічних
технологій у роботу педагогів, допомогу
педагогічним працівникам,
особливо молодим спеціалістам, у підвищенні їхньої професійної майстерності,
створенні морально-психологічного
клімату, який сприяв би пошуку
кращих технологій педагогічної праці, ефективній апробації і втіленню інновацій, узагальненню напрацювань
колективу, методичних об’єднань, окремих педагогів.
Протягом звітного періоду дирекція ліцею та педагогічний колектив проводили цілий ряд заходів, спрямованих на реалізацію Закону України “Про загальну середню освіту”. Дані заходи передбачали організацію обліку дітей віком 5-18 років у мікрорайоні школи та охоплення їх навчанням , створення умов для систематичного відвідування учнями школи, забезпечення учнів харчуванням, забезпечення учнів підручниками, розподіл класів по класних кімнатах, призначення класних керівників та керівників методичних об’єднань. Значну увагу було приділено організації роботи з розвитку здібностей і талантів учнів. З цією метою проводились предметні тижні, шкільні олімпіади, різноманітні конкурси, вікторини. Значна робота проводилась з органами учнівського самоврядування, проводились класні та батьківські збори. Заступником директора школи з навчально-виховної роботи Толмачова Т.І., педагогом-організатором Мороз А.В., класоводами та класними керівниками проводилась право виховна робота.
Протягом року на контролі перебували такі питання, як вивчення та
виконання всіма працівниками та учнями санітарних правил та правил із техніки
безпеки, пожежної безпеки, санітарії та гігієни. На постійному контролі в
дирекції школи перебували питання внутрішньошкільного життя навчального
закладу, організація контролю за виконанням урядових рішень у галузі
освіти, наказів та розпоряджень Міністерства освіти та науки України, власних
наказів та річного плану роботи школи.
На початок 2020-2021н.р. у школі навчалось 233 учня. На кінець року в школі навчається 234 учені.
У 2021-2021 навчальному році педагогічний колектив школи працював над
розв’язанням завдань, поставлених у річному плані. Викладання навчальних
предметів здійснювалося у відповідності до освітньої програми школи, робочого
навчального плану школи на 2020-2021 навчальний рік, чинних програм
Міністерства освіти і науки України. Заступником директора школи з навчальної
роботи Ворушило Г.А. здійснювався аналіз виконання
навчальних програм, вивчалася система роботи вчителів, класних
колективів, контроль за веденням класних журналів та чинної шкільної документації.
Робочі навчальні плани на 2020-2021 навчальний рік були складені на основі
типових освітніх програм: для 1-2х класів – (Держстандарт початкової освіти
2018 р.), затвердженими наказом МОНУ від 08.10.2019 №1272;
для 3х класів –
(Держстандарт початкової освіти 2018 р.), затвердженими наказом МОНУ від
08.10.2019 №1273;
для 4-х класів –
(Держстандарт початкової освіти 2011 р.) за Типовими освітніми програмами
загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня, таблиця 1, затвердженими
наказом МОН України від 20.04.2018 № 407;
для 5х-9х класів – за
Типовими освітніми програмами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня,
затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 № 405, таблиця1;
для 10-11х класів
– за Типовими освітніми програмами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ
ступеня, затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 № 408, таблиця 2,3,
філологічний профіль, у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493, зі змінами,
внесеними наказом МОН від 31.03.2020 №464.
Робочий навчальний
план складено відповідно затвердженій у закладі освітній програмі:
– для 1-2 класів навчальний план для закладів
загальної середньої освіти І ступеня з навчанням українською мовою (за Типовою
освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я.Савченко);
– для 4-го класу навчальний план для
закладів загальної середньої освіти І ступеня з навчанням мовою національної меншини;
– для 5-х-9х класів
навчальний план для закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня з навчанням
мовою національної меншини;
– для 10-х-11х класів
навчальний план для закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня.
Профільне навчання у школі ІІІ ступеня:
10, 11 класи – історичний профіль
Інклюзивні класи: 2- клас
Інклюзивна
дошкільна група
Індивідуальне
навчання (екстернат) 1-11 класи (167 учнів)
Кількість письмових та усних контрольних робіт відповідала
вимогам наказу МОН України «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних
досягнень учнів» та методичним рекомендаціям МОН України щодо вивчення
навчальних предметів.
Матеріал з усіх
предметів вивчався послідовно; кількість годин, визначених на кожну тему
відповідає календарному плануванню.
У 2020-2021
навчальному році у зв`язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні,
з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, певні періоди навчання відбувались дистанційно із
використанням можливостей Інтернету (захищене освітнє середовище
Великобабчанського ліцею). Із поставленими дистанційним навчанням завданнями і
учні, і вчителі справились задовільно.
Підсумовуючи проведений аналіз успішності за 2020-2021н.р. та порівнюючи
отримані результати з минулим навчальним роком, можна зазначити, що загальні
показники успішності по школі відчутно знизились , тривожним є факт
збільшення кількості учнів з оцінками початкового рівня зменшення відмінників
та учнів з оцінками не нижче достатнього рівня.Такі результати
вимагають серйозної уваги з боку як класних керівників, так і вчителів-предметників,
батьків.
За наслідками навчального року всі 13 випускників 11 класу
були звільнені від ДПА та отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту;
учні4-го, 9-го класів були звільнені
від проходження ДПА у зв`язку з карантинними обмеженнями; всі 21 випускник 9-го класу отримали свідоцтва про базову середню освіту
Методична робота у школі в 2020-2021 навчальному році проводилась відповідно до наказу по
школі «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в
2020-2021 навчальному році».
Пріоритетними напрямами методичної
роботи з педагогічними кадрами були: впровадження Державних
стандартів, вивчення та запровадження концепції НУШ, інноваційних
технологій навчання і виховання, комп’ютеризації й інформатизації освітнього процесу,
створення єдиного освітнього простору.
Головною
метою методичної роботи в було надання реальної дієвої допомоги педагогічним
кадрам у розвитку професійної майстерності, активізація творчого потенціалу
кожного вчителя, формування вчителя-дослідника, конкурентоспроможного фахівця з
високим рівнем професіоналізму, методичної та загальної культури, впровадження
державних стандартів освіти. Проведено всі заплановані методичні заходи
згідно плану, засідання методичних об’єднань. Належна
робота здійснювалась у напрямку підвищення фахової
майстерності вчителів у ході курсової підготовки. Згідно графіка було
організовано курсову перепідготовку вчителів. План курсової підготовки
виконано. Крім того, з 2020 року учителі мали змогу самостійно обирати курси
підвищення кваліфікації на різноманітних онлайн платформах, а під час карантину
значна частина учителів школи підвищила кваліфікацію онлайн, про що є
відповідні сертифікати. У цьому напрямку плідно працювали учителі: Мілько І.В., Мілько
Н.І., Кабак О.Є., Мороз А.В., Ворушило Г.А., Маслова М.О., Артимович Т.О.Протягом минулого року
зріс рівень педагогічної майстерності вчителів,
особливо рівень ІКТ.
Діяльність методичних
об`єднань учителів-предметників була організована згідно відповідного наказу. У школі працювало 3 методичних об`єднання вчителів-предметників та
методичне об`єднання класних керівників. Були проведені всі засідання та
заплановані заходи згідно графіків. У конкурсі-захисті
науково-дослідницьких робіт МАН учні нашої школи участі не брали.Не подавались матеріали до друку учителями протягом
2020-2021 навчального року.Протягом 2020-2021н.р. було вивчено стан навчання
української мови та літератури, музичного мистецтва, фізкультури, хімії, а
результати узагальнено відповідними наказами по школі.
Протягом навчального року у школі проводились тижні навчальних предметів,
результати яких взято до уваги, а найактивніші учасники відзначені
призами і грамотами. Проводилась профорієнтаційна робота серед
випускників 9-11 класів.Здійснювалась індивідуальна і групова методична робота,
проводились методичні оперативні наради з педагогічним колективом і
окремими працівниками з різних питань освітнього процесу,
консультації з питань самоосвіти.Семенова О.В. успішно
пройшла два етапи сертифікації вчителів початкової школи.
Відповідно до Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Великобабчанського навчально-виховного комплексу Чугуївської районної ради Харківської області проводилась самооцінка (самоаналіз) ефективності управлінської діяльності (наказ № 101 від 28.12.2020 "Про проведення комплексного самооцінювання у 2020-2021 навчальному році" від повідно до критеріїв , індикаторів оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Критерії, індикатори оцінювання
освітніх і управлінських процесів
закладу освіти та
внутрішньої системи забезпечення
якості освіти Великобабчанського НВК
Важливим елементом освітнього процесу залишалася виховна робота,
контроль за якою здійснювала заступник директора з навчально-виховної роботи Толмачова Т.І.
Протягом 2020-2021 навчального року виховну діяльність
КЗ «Великобабчанський ліцей» було організовано з урахуванням основних положень
Конституції України, згідно з Законами України «Про освіту», «Про загальну
середню освіту», «Про мови в Україні», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім’ї», наказу МОН
України від 16.06.15 року «Про затвердження Концепції
національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації
Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних
рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y
загальноосвітніх навчальних закладах», а також згідно Національної Стратегії
розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській
школі, програми «Нова українська школа. У поступі до цінностей», концепції
виховної роботи та річного плану роботи освітнього закладу на 2020 – 2021
навчальний рік. Великобабчанський ліцей у виховній діяльності визначив систему
завдань:
– виховання громадянина
України, цілісної моральної особистості з
розвинутими
гуманістичними рисами, підготовленої до життя в існуючих
соціальних умовах;
– посилення контролю за
станом соціального захисту неповнолітніх, охороною прав учнів школи, у тому
числі пільгових категорій;
– формування громадянина-патріота
України, підготовленого до життя, з високим рівнем моральності;
– формування
стійких позитивних морально-етичних переконань у дітей;
– розвиток
україномовного освітнього і культурного простору;
– створення умов для
самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних
інтересів;
– виховання в учнів свідомого
ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, формування
гігієнічних навичок і засад здорового способу
життя, збереження і
зміцнення фізичного та психічного здоров’я;
– організація виховної
діяльності через органи учнівського самоврядування.
Ці завдання вирішуються завдяки роботі з реалізації
виховних планів роботи класних керівників; навчанню в різноманітних гуртках,
секціях, об’єднаннях за інтересами, створенню такого
середовища, яке дає дитині
можливість пробувати, вибирати і приймати самостійні рішення;
усвідомленню педагогічної ідеї, що головною цінністю є дитина, а
головним критерієм виховання є особистість випускника; співпраці з
громадськими організаціями.
Виховну роботу школи побудовано за системою сходинок,
кроків, справ.
Це дозволяє зосередити сили учасників
виховного процесу на
спільній темі і
організовувати роботу цілеспрямовано.
Проводятьсятакі виховні
заходи: «Обережно, діти на дорозі», «Вічна слава героям! Ми низько вклоняємся
їм!», «Здорова дитина – багата країна», «Я і закон», «Ми – честь і гордість
школи», «Історія батьківщини – історія майбутнього», « Я – творча особистість»,
«Я – житель планети Земля», «Я, родина, Україна»; Тиждень толерантності,
Тиждень учнівського самоврядування, Тиждень правового виховання; Тиждень
безпеки «Руху правила єдині – поважати їх повинні!», Олімпійський
Тиждень, Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки
життєдіяльності «Здоровий спосіб життя – це модно!», Шевченківський
тиждень «Пісня Кобзаря живе в серці українців»,Тиждень початкової школи,
Тиждень безпеки життєдіяльності «Ми всігосподарі природи, тож збережемо її
вроду!»
Методичним супроводженням виховної роботи в
навчальному закладі є засідання методичного об’єднання класних керівників 5-11
класів, виступи класних керівників на педагогічних радах, нарадах при директорі. На засіданнях
методичного об’єднання класних керівників 5-11 класів (керівник – Толмачова Т.І.) головна увага приділялася проблемі
творчогопідходу до виховного процесу в умовах інноваційного розвитку школи, виховання в учнів
патріотичних та загальнолюдських цінностей,забезпечення злагодженості дій школи
і сім’ї у вихованні учнів, профілактики дитячої безпритульності та
бездоглядності, забезпечення умов щодо збереження здоров’я
учнів, попередження булінгу та запобігання всім видам дитячого
травматизму. У практиці роботи школи впроваджуються
такі виховні інноваційні технології, як інтерактивні методи та форми
діяльності, які ставлять за мету не нав’язування правил і норм та примусове їх
виконання, а створення умов для осмислення суті моральних правил і норм, їх
доцільності, добровільного сприйняття, творчого застосування, набуття досвіду
морально-ціннісного ставлення до самого себе, до людей, до навколишнього світу.
Планування виховної роботи
класними керівниками – один із головних
факторів успішного
виховного процесу. Класні керівники складають
психолого-педагогічні характеристикикласу, формують чіткі цілі та завдання
роботи з учнями, планують заходи з безпеки життєдіяльності, виховні бесіди,
класні години, спортивні заходи, подорожі та екскурсії увідповідності до
річного плану роботи школи.
Протягом 2020/2021
навчального року класними керівниками та вчителями-предметниками була проведена
робота щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та
молоді. В рамках національно – патріотичного виховання в школі проводяться
виховні години, бесіди, темами яких є:
· святкування
знаменних дат;
· ознайомлення
з історією рідного краю;
· ознайомлення зі звичаями
і традиціями українського народу;
· знайомство з видатними
людьми України тощо.
Були проведені такі заходи:
Урочистості до Дня
захисника України;
– Загальношкільна лінійка до Дня української писемності та мовлення;
– Акція «Говоримо українською» з учнями 1-11 класів
Всеукраїнський радіодиктант національної
єдності;
Перегляд учнями 1-4 класів
українських мультфільмів;
Виставка малюнків «Я люблю українську
мову»;
Проведення виховних годин до Дня
Соборності України;
Проведення
мовно-літературного конкурсу імені Шевченка;
– Урочистості з нагоди народження Тараса Шевченка «І щоб здавалося слова…»;
– Заходи до Міжнародного дня рідної мови.
Традиційними в школі є
заходи щодо відзначення Дня пам’яті жертв голодоморів, Дня пам’яті героїв Крут,
День вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав, Дня Героїв
Небесної Сотні,інформаційна лінійка, виховні години щодо відзначення Дня
Гідності та Свободи, День пам’яті жертв Голокосту, участь в урочистостях з
відзначення Дня Пам’яті та примирення, Дня Перемоги,уроки мужності до річниці визволення України від фашистських загарбників, історичні та
виховні години (класні керівники 1-11 кл.).
Колективні творчі справи не тільки сприяють
формуванню особистості з активною громадянською позицією, а й вчать жити і
працювати в колективі, сприяють адаптації до сучасного соціуму, духовно
збагачують особистість учня, допомагають у осмисленні життєвих цінностей, у
вивченні сучасних реалій життя і перспектив розвитку особистості.
Так протягом 2020-2021 навчального
року здобувачі освіти мали змогу брати участь у таких традиційних шкільних заходах: концерт до Дня
Вчителя; свято «Осінній бал»; Святого Миколая; День закоханих; Свято
Весни; День прапора,День
Незалежності.
Класні керівники 5-11 класів активно впроваджують в
роботу інноваційні педагогічні технології, застосовують інтерактивні форми
роботи у позаурочній діяльності школярів
Учнівське самоврядування в школі – спосіб організації
учнівського колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на дітей шляхом
залучення їх до усвідомленої та систематичної участі у вирішенні важливих
питань особистого життя класу, школи. Тому лідери учнівського самоврядування є
ініціатором різноманітних заходів. Протягом
року було проведено: вікторину до Дня козацтва, квест «Квітка толерантності»,
благодійний новорічний ярмарок, Свято Миколая в початковій школі, Свято
Валентина, а також Тиждень учнівського самоврядування. У рамках проведення Тижня учкому школярі організували конференцію «Учні –
вчителі», урок медійної грамотності для педагогів, акцію «Ранкове опитування».
Ефективно працює «Школа лідера» ( координатор Мороз
А.В.., педагог-організатор), де члени учнівського саморядування
розвивають свої лідерські та «softskills» навички, пробують себе у ролі
тренерів під час проведення тренінгових занять для учнів школи та вчаться
реалізовувати свої ідеї у вигляді проєктів. За ініціативою учнівського
самоврядування у школі реалізується проєкти: «Ментальне здоров’я», «Комфортне
середовище – вже сьогодні», «Здорове харчування».
Для лідерів учкому були проведені тренінгові заняття «безпека в Інтернеті»,
«Молодіжні цілі Сталого розвитку», «Самопізнання та самовизначення. Професії
ХХІ століття».
Активну участь в виховній роботі школи беруть вчителі та вихователі початкової
школи. У результаті аналізу
діяльності методичного об’єднання класних керівників початкових класів
встановлено, що членами методичного об’єднання:
– актуалізується увага
щодо вивчення, узагальнення та впровадження
педагогічного досвіду;
– використовується
творчий потенціал педагогів міста та області;
– приділяється увага
створенню ефективної системи роботи з обдарованими дітьми;
– широко впроваджуються
в роботу інноваційні технології, в тому числі і інформаційно-комунікативні
технології;
– приділяється увага
формуванню основних компетенцій у учнів;
– проводиться робота з розвитку навичок культури спілкування вихованців;
– активно впроваджуються
в роботу методи виховання інформаційної, медійної культури учнів.
Вчителі початкової ланки активно долучаються до проведення загальношкільних
заходів.
Протягом навчального
року адміністрацією та класними керівниками була проведена певна робота з
батьками:
- онлайн- зустрічі
з батьками на платформі «Googlemeet»;
- тримався зв’язок
з батьками через щоденник;
- залучалися до
участі в проведенні ремонтних робіт;
- працював
батьківський комітет, до складу якого входять батьки учнів.
Батьків
залучали до підготовки й проведення класних та загальношкільних форм виховної
діяльності.
Серед недоліків можна виділити недостатній рівень системності в роботі
формування відносин «батьки – вчителі». При проведенні загальношкільних
батьківських зборів наявний низький відсоток відвідування батьків. Деякі батьки
мало цікавляться успішністю та поведінкою та станом здоров’я своїх дітей.
Бажано, щоб надалі батьки більше співпрацювали з адміністрацією школи ,
класними керівниками та вчителями предметниками, у зацікавленні
результатів збереження здоров’я дітей, їх успішності та поведінки, так і в
залученні їх у позакласних та позашкільних формах виховної діяльності, розвитку
здібностей і талантів.
Класним керівникам необхідно частіше спілкуватися з батьками, щодо виховання
дітей, спонукати їх щодня цікавитись їх справами та продовжувати працювати за
проблемою – створення позитивного клімату в класних колективах шляхом
співробітництва педагогічного колективу та батьківської громадськості.
Зрозуміло, що карантинні заходи вносять свої корективи, але налагодження
співпраці з батьківською громадськістю – є першочергове завдання освітнього закладу.
З метою формування здорового способу життя,забезпечення повноцінного розвитку
дітей робота проводиться згідно з річним планом роботи школи класними
керівниками на виховних годинах, годинахспілкування, у позаурочний час.У рамках
проведення Тижня Здоров’я проведено виховні години натему: «Молодь за здоровий
спосіб життя», «Здоров’я – запорука добробуту й щасливого життя»,
«Скільки коштує здоров’я», «Бережіть здоров’я змолоду», «Паління шкідлива і небезпечна
звичка», «Наркотичні речовини,небезпека їх вживання», «Спорт у нашому житті», «Вірусні хвороби та їх профілактика», «Здорове харчування. Режим дня»,
«Основні питання вакцинації». Оформлено стенд щодо профілактики захворювання
коронавірусом, дотримувалися виконання всі карантинні заходи, щодо роботи школи
в умовах пандемії.
На виконання річного плану роботи навчального закладу з метою протидії
поширенню злочинності серед неповнолітніх, вдосконалення виховної та
просвітницької роботи , формування та розвитку культури здоров’я на позиціях
здорового способу життя.
З метою виявлення рівня обізнаності учнів з питань
ставлення учнів до проблем булінгу насильства в суспільстві та в шкільному
середовищі, виявлення фактів жорстокого поводження з дітьми, вивчення проблеми
підліткового насильства проведено анкетування, соціальні опитування серед
учнів. За результатами анкетування проведені інформаційні хвилинки «Скажемо «Ні!»
жорстокості і насильству», заняття з елементами тренінгу «Конфлікти: причини виникнення та
шляхи розв’язання», виставка дитячих малюнків «Світ без насильства». Всіх
учасників освітнього процесу ознайомлено з нормативно-правовою базою щодо
недопущення насильства.
На виконання Національної програми «Діти України», з метою розв’язання
проблеми профілактики бездоглядності дітей та скоєння ними правопорушень,
створення належних умов для їх фізичного, інтелектуального й духовного розвитку
, виявлення та взяття на облік дітей, які потрапили в складні життєві обставини
та підвищення рівня організації в школі було створено Раду профілактики
правопорушень серед учнів. На виконання плану роботи ради з учнями «групи ризику»
та учнями, що перебувають на внутрішкільному обліку класними керівниками складено відповідні заходи.
В закладі було
організовано консультації для батьків з питань правової освіти населення,
виконання батьківських обов’язків, відповідальності за дітей, їх безпеки життя
та здоров’я, профілактики жорстокого поводження з дітьми та насильства в сім’ї.
Урахувавши методичні рекомендації Міністерства освіти та наукиУкраїни, у
школі проведений Тиждень безпеки дорожнього руху. Класними керівниками були проведені
бесіди з правил дорожнього руху; батьківський лекторій «Навчання дітей
правилам дорожнього руху»; конкурс малюнків«Дорожня азбука», бібліотечна
виставка «Правила дорожнього руху.Обережно, діти на дорозі!», спортивні
змагання «Правила дорожнього руху –гідні поваги»; оформлено куточок безпеки
дорожнього руху;конкурс накращий твір з теми «Безпечна дорога».
Але у виховній роботі є недоліки. Потребує активізації самостійна робота органів
учнівського самоврядування. Потребує більшого
контролю відвідування учнями навчальних занять та спізнень на уроки. Класним
керівникам слід більше уваги приділяти вихованню естетичних смаків
учнів, їх зовнішньому вигляду, формуванню колективізму, небайдужості, культури
поведінки, вмінню виступати перед аудиторією та ін. (особливо під час
проведення відкритих виховних заходів). Усе це необхідно для розвитку
індивідуальних здібностей дитини, її особистості.
Отже, слід зазначити, що
проведена робота в навчальному закладі в
2020-2021 навчальному
роцізнаходиться на належному рівні. Головна увага
приділялася формуванню
громадянина – патріота України, створення умов
для самореалізації
особистості відповідно до її здібностей, суспільних та
власних інтересів,
виховання громадянина з демократичним світоглядом і
культурою, який не
порушує прав і свобод людини, виховання в учнів
свідомого ставлення до
свого здоров’я, формування належних гігієнічних
навичок і засад
здорового способу життя, зміцненню фізичного здоров’я
дітей («веселі старти»,
спортивні естафети, змагання між класами з різних
видів спорту, участь у
міських спортивних заходах), розвитку творчих
здібностей для
задоволення морально-духовних запитів через участь у
різноманітних
конкурсно-ігрових програмах, святах, фестивалях, створенню
сприятливого
психологічного мікроклімату, створенню умов для задоволення соціальних проблем
– залучення до активної творчої діяльності дітей всіх соціальних груп
В навчальному закладі проводилась значна робота з організації
фінансово-господарської діяльності. Зокрема , станом на червень 2021 року
:
-проведено
капітальний ремонт частини спортивного залу ;
-замінено 3
вхідних дверей;
-встановлено піднавіс
над виходом із харчоблоку
-здійснено
часткову заміну освітлення в приміщеннях освітнього закладу.
В 2021-2022
навчальному році педагогічний колектив школи продовжить
роботу над темою
Для того, щоб добитися
максимальної реалізації даної проблеми дирекції школи, всьому
педагогічному колективові необхідно працювати в новому навчальному році над
розробкою методів проектів навчання та виховання, постійно оновлювати
форми і методи проведення уроків, зокрема, із застосуванням
технологій дистанційного навчання , запроваджуючи і використовуючи
новітні освітні інструменти та засоби особистісного розвитку вчителів та
учнів.
Крім цього, необхідно постійно використовувати інтерактивні методи
навчання та виховання, утілювати в практику роботи перспективні педагогічні
ідеї з цієї проблеми. Втілення даної проблеми в життя передбачає також
роботу з обдарованими дітьми, постійно поповнювати банк даних, впровадження в
роботу особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних технологій
навчання учнів, удосконалення системи методичної роботи з вивчення,
узагальнення передового педагогічного досвіду вчителів школи та району. У
навчальному році педагогічний колектив навчального закладу буде працювати над
створенням рівних можливостей для дітей у здобутті якісної освіти, над
оновленням змісту та форм організації осві тнього процесу, спрямованого на особисту орієнтацію
формування загальнолюдських та національних цінностей, формування здорового
способу життя, розвиток творчого потенціалу дітей і педагогів через
запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій, педагогіку
співробітництва.
Орієнтація на здоровий спосіб життя відбуватиметься у всіх ланках освітнього процесу, стане змістом і засобом освіти
виховання здорової особистості.
Основними завданнями 2021-2022 навчального
року педагогічний колектив визначає:
1)Забезпечити
безперебійний освітній процес у ліцеї
та охоплення всіх дітей шкільного віку якісним навчанням з урахуванням
попиту в освітніх послугах
2)Створити умови для розвитку
самомотивації творчості, інноваційної професійної діяльності педагогів;
3)Створити для кожної
дитини ресурс її особистісного розвитку в контексті реалізації
науково-методичної проблемної теми .
4)Здійснювати підтримку
і педагогічний супровід дітей з особливими освітніми
потребами;
5)Підвищити
результативність участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН на районному та
міському рівні ;
6) Підвищити
відповідальність у веденні шкільної документації з метою зниження кількості
порушень;
7) Покращити
соціально-психологічну атмосферу в педагогічному колективі;
8)Створити
комфортні психолого-педагогічних умов для підвищення мотивації школярів
для самореалізації та успіху.
9)Налагодити
взаємодію з батьківською громадськістю щодо мотивації їхніх дітей
до шкільної освіти;
10) Забезпечення
дотримання санітарно-гігієнічних вимог освітнього закладу.
Немає коментарів:
Дописати коментар